lisbeth-friss

Ons 27 apr 2005 20:56
Övrigt, 16 läsare totalt



Tjoo. SPANSKAPROV. Det gick faktiskt hyfsat, typ, kanske. Hoppas jag får G.
Sen hade vi DATAPROV. Och det gick jättebra.

& så var vi och åt glass på Bosses, mitt första Bosses-besök i år. Muums.

Och till sist så har jag klippt mig. Lite Lisbeth-stuk över det hela. Jag vet inte hur fan hon lyckades, frisörn, men nu är iallafall i stort sett hela håret lockigt. Ahmahgadd. Julia har köpt en ny tröja och mina HM-grejer har kommit, jag ska hämta dom imorrn.

Förresten var det Ekorren Cup-möte igår, på en sten på TC. Jag, Jocke och Christoph var närvarande, efter det att Christoph och jag gått vilse på vägen, och Jocke väntat i lite mer än en halvtimme. Sen delade vi upp oss, Jocke gick den grön-snitslade banan och jag och Stoph den gröna. En stig syntes inte, så där har vi lagt fram som förslag att vi ska lägga asfalt. En bro skulle behöva hyras in över ett stort träd, också. Annars är det lungt. Bara man hoppar över hundarna.
Sen var mötet slut och vi försökte sno Jockes cykel, men misslyckades. Han cyklade hem och vi höll på att gå vilse igen, men vi klarade oss, typ.

Yupp. That’s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0