Koom tillbaks, den här världen är så underbar

Tis 1 mar 2005 17:41
Övrigt, 15 läsare totalt


Tio:Elva
Men vafaan. När jag skulle skriva ut värdechecken med 20% på HM så kom jag ju på att skrivaren är paaaj. Fasen då. Nu sitter jag här med mina nya skor, på tal om asfalt. Jag stortrivs i dom! Mihi.

Snart ska jag knalla upp och göra mig i ordning för dagens skoldag. Jag ska faktiskt gå på draman idag. För första gången på tre veckor eller vad det blir. Haha. Men den här veckan är ju utsedd till ”pluggvecka” och då MÅSTE man gå på alla lektioner. Förutom matten på måndagar, fast det är ju ingen mer måndag den här veckan.

Haha, ni skulle sett min nya t-shirt. Hii. Den är söt. Monk monk!

Olof <3 Ebba
Mwahahaha

Och snart är det lov. Igen. Yess. Vi har resursdag på onsdagen och ledigt på torsdagen vecka 12. Och på långfredagen, förstås. Sen är lovet vecka 13. Förresten har vi studiedag på tisdag, och studiebesök hela dagen nästa torsdag. Ganska soft.

Höörs.

Sexton:Trettioett
VAFAAAAAAN. När jag för EN gångs skull har bestämt mig för att gå på draman, gjort den jävla dramaläxan, tagit tåget, frysit ihjäl i väntan påp bussen och börjat knalla mot Elsas Hus där draman hålls, får jag reda på att den är inställd. INSTÄLLD. DetärjutypsåHÄRjävlairriterande! Bwaaagrrr. Så, klockan var tio över elva, samhällskunskapslektionen började klockan tjugo över ett. Jippie.

Förresten blir det ingen träning ikväll. Det blir KONSERT på Skylten! Hjalmar and the band of him spelar där. Alltså, dom heter inte så, utan det är Hjalmar och hans band. Jag vet inte vad dom kallar sig. Men det är gratis, och han har bjudit oss, så jag, Fredd och Malin ska dit. Tjoho :) Dock är det ett litet problem: Det är Ekorren Cup-möte ikväll och jag har sagt mig kunna komma. Och nu får jag inte tag på Jocke så jag kan ”avanmäla” mig från mötet! Gaah.

sjutton:tjunio
Nej det kostade visst tio spänn. Sorry.

Så säg hur aktierna faller, säg hur kursen vänder om
Ge mig tips och goda råd så jag kan göra helt tvärt om
För det är väl fan inte sånt man tänker på och drömmer om



Violent by design säger:

vadå, du är väll alltid ball?


På grund av ett sista sekunden besked av Amanda att hon inte kunde komma
så tvingas jag att flytta mötet till nästa vecka, inget mer sånt av
någon tack.

//Joakim Tosteberg

Jägarns. Känner ett sting av ansvarighet. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0