klääder :)

Tors 21 apr 2005 14:57
Övrigt, 15 läsare totalt




Jag veeet, jag slutar inte förrän klockan fyra MEN jag har en anledning. Jo, jag skulle till ungdomsmottagningen och hälsa på idag men det KRYLLADE av folk där så jag sket i det. Går imorrn istället.. :S Iallafall vågade jag mig inte tillbaka till skolan, för nu har jag ju sagt att jag ska dit och så, och så var jag så sur och upprörd så jag åkte hem istället.

Så fort mamma kommer hem ska jag få beställa massa kläder :) Är inte det lite gött eller? Bland annat tre sketsnygga linnen, en kjol, en vääska, en strandklänning och lite annat mojs. Mums!

Och så dör jag snart om det inte blir lov eller åtminstone helg så att jag får träffa Filip.

Vår film blev klar idag. Eller, vi har filmat klart nu iallfall. Nu återstår klippning och inspelning på band och sånt där tjafs. På tal om klippning måste jag klippa mig snart! Och på tal om det så hade Annika klippt sig korthårig. Ehhm, japp. (Hon ska bara veta vilket helvete det är och vilken jävla tid det tar innan det blir långt igen!)

tjenis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0