Julbad.

Tis 21 dec 2004 21:08
Övrigt, 18 läsare totalt


[10:31] Hej och hallå dagboken.

Vi hade dans runt granen på idrotten. Laden är verkligen skum. Jag fick dansa med Sasha, eller vad han hette. Laden hittade verkligen på dansen alltefersom vi dansade. Men det var ganska roligt ändå:) På julklappsbytet fick jag en chokladkaka, men Alex trampade sönder den. Son of a bitch!:P Elsa fick mitt ljus.

Snart är det drama och vi ska spela upp Nasse hittar en stol, och hujedamej vad jag är dålig på mina repliker. Du sitter konstigt, min unge man.. Bla bla bla.

Tomtefest ikväll. But not for me. Jag ska på julbad med klubben, haha, vilket skämt. Men Lis ska antagligen med också och då är det acceptabelt.

(Sandra dampar loss på datorn här bredvid)

Julfika sen då. Det här är och har varit en helt totalt onödig skoldag. Vi borde få jullov istället!

[15:32] Dagen har bestått av fika, fika och fika. Fick ju choklad på idrotten. Sedan var det pepparkakor i matsalen. Åt ett antal. På draman fick vi saffranslängd och choklad, och sedan på historian hade vi knytkalas med massa fika. Magen är full!

Uppspelet på draman kunde faktiskt gått bättre. Jag kunde mina repliker rätt bra, men bara i den rätta ordningen, så när Sheno (som spelade Nasse) sa det hon skulle säga i fel ordning blev det svinkrångligt. Fast improvisation är roligt det också, så jag tror inte det märktes allt för väl.

Fan! Där hade jag ner telefonen och det gjorde att jag loggades ur. Som tur var försvann inte det jag skrivit här. Det är egentligen inte av speciellt högt värde, men ändå.

Vi har fått ett julkort från snömannen!

Ikväll ska vi bada, bada, bada, bada, bada, bada (fult ord det där egentligen), bada, bada, bada, bada, bada. Ordet ”bada” är jägarns lätt att skriva fort på tangentbordet. Ett ord som däremot är svårt att skriva fort är nationalencyklopedi. Testa!


bada bada bada bada bada bada bada bada bada
nationalencyklipoedi nitaonaleccyklopedi nationalencylpöpke ääähvafan!


[21:01] Lisa och jag simmade MASSOR i simhallen! Och vi åkte massa vattenrutchkana och badade bubbelpool och lekte i vågorna och dök där man inte får och badade ångbastu och hoppade trampolin. Vi gjorde nog i stort sett allt som går att göra i en simhall. I linköpings iallafall. Mina fingrar är fortfarande russin! Blääää.

Ola och jag lekte siamesiska tvillingar. Vi hette Det.
Det var roligt! :P


Lisa hittade TVÅ tior i skåp och jag hittade ingen alls! Världen är orättvis!!!

Imorn är det avslutning! YesyesYES! (vi hittade en Levi’s-tröja idag! Men det var XS i den så Ida fick den.)

PUUUUSSS (fast bara till FILIP för det är honom jag älskar, älskar, ÄLSKAR!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0