jag är dum

Lör 26 feb 2005 18:41
Övrigt, 13 läsare totalt


Hellothere :)
Filip är här, men jag är elak mot honom, ja, inte med flit alltså, det blir bara så, jag är duum :/ Fast jag älskar honom.
Nu ska vi bränna massa skivor!

Och jag har fått Håkans skiva. Så nu blir det till att lyssna

Åååååh vet ni? Anna Ternheim på konsert & kongress idag! faaaen. Jag vill gå på det. Korv.

Vi var i rosekälla och kollade alla ekorren cup-kontroller idag! Ute och sprang i en och en halv timme, och jag blev sååå trött. Jävligt bra kondition. Inte. Fan.



Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt
du kan kalla det förnuft men aldrig sunt
det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt
ed dig, med dig, med dig


fiiilip..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0