ica-tamponger

Lör 5 mar 2005 11:05
Övrigt, 17 läsare totalt


Helg-helg helghelghelghelg! Yeah. Igår åkte mamma och jag ut till Tornby, och vandrade runt lite. Anledningen till att vi for ut dit var dels för att jag skulle hämta ut min telefon (som varit på lagning sen 28:e december), och sedan för att vi skulle handla på Maxi. Men jag hade lyckats glömma ICA-kortet hjemme, så det var ju lite trist. Ingen hårgärg för min del, till en början heller inga tamponger. Mamma har jägarns dåligt med stålar på bankkortet, så vi kunde bara handla ”livsnödvändigheter”, som hon så vackert uttryckte det. Typ mjölk, tänkte jag. Men när mamma började slänga i typ chokladkakor och krukväxter i vagnen, då frågade jag lite snällt om jag kunde få ett paket tamponger också, för mina var totalt slut hemma och jag ville helst undvika att behöva använda typ papperstussar som man kör upp eller nåt. Efter en stunds betänketid gav mamma med sig, men jag var tvungen att ta de allra billigaste. Så det blev ett paket ICAs Tamponger. Yes.

> Jag har köpt en ny parfym, nya escadan. Jag säger bara MUMS! Det blir den här sommarens doft :)

Oh Yeah, Ola slog på gamla datorn när han märkte att den här var upptagen. Han klickade sig in på vår gamla ”Spel-fil” och öppnade Petz 3. Det är ett trevligt spel som går ut på att man har husdjur på datorn, hundar i det här fallet, som vi ständigt spelade för några år sen. Typ som tamagotchi. Man måste ta hand om dom varje dag, annars springer dom bort. Och så kan man para dom, och efter tre dagar får dom en liten blandrasvalp. Höhö. Så nu har vi gjort varsin hund på den datorn. Ernst the sheepdog och Brummelisa the poodle. Dom ska para sig sen. Mohaha.

Kent - Döda Dagar

Jag sa till mamma att jag ska ta hål i tungan. Hennes svar:
- Mm, det kan jag tycka är snyggt. Det passar till din stil.
SÅ DET SÅ! YEAAAH :)


Under ljuset andas asfalten med gälar
Andas lika tungt som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0