I shat in the Ham Race.

Sön 12 dec 2004 17:23
Övrigt, 23 läsare totalt


[10:06] Igårkväll lekte jag med Olivia, Hanna, Elin, Carro och Hanna. Gooosh vad roligt vi hade! Hanna och Elin har lärt sig att gå ner i spagat, så dom skulle lära Olivia och mig det också. Lyyyckat! Jag höll på att sträcka varenda muskel mellan lilltån och naveln! Men roligt, DET var det! Olivia jag och Elin hade våra vanliga dispyter (och som vanligt var det Olivia och jag against Elin, mohaha!:P) och ett tag låg elin och Olivia på golvet och brottades och då råkade jag ”trampa” Elin i ansiktet. Hahaha!:)

Hanna och Elin ska ha ”fest” på fredag. Alla är välkomna dit. Först ska ni samlas hos Hanna. Medtag ett klädesplagg du tycker är väldigt glamouröst och fint. Tillsammans byter ni om (sätter på er kläderna ni tagit med er) och sminkar er. När ni känner er klara allihopa far ni tillsammans med pendeln in till stan, där ni går och äter någonstans. Efter det ska ni tillsammans demonstrera mot Hjältar och Gudinnor. Eller för. (Elin hade sagt till alla sina vänner att de skulle demonstrera FÖR, medans Hanna sagt att de skulle demonstrera EMOT, så nu vet dom inte riktigt hur de ska göra). Välkomna på detta storslagna evanemang!

Hanna och Elin är sååå sköna! Men jag förstår inte att de överhuvudtaget TROR att någon kommer!:P

Förresten så skeet jag i Skinkloppet idag. Jag har inte orienterat på fem veckor. Fyfan, det här är inte bra. Men jag har ingen motivation! Jag totaltappar sugen när folk tjatar om att jag måste träna för att bli bättre. Så FAN heller, träna själv du, tänker jag och tränar inte. Nu ska jag inte skylla på massa andra, men jag viiill träna eller vad man ska säga, jag vill HA tränat, jag vill bli bättre, men jag vill inte träna för att bli det. Jaja. Nu vet alla att jag är i skitkass form och alla får värsta uppkicken för att dom är bättre, och, jaa, congrats. Jag orkar inte bry mig längre.

Är det ingen som har nått med Peggy Lejonhjärta som vill skicka över det?

[17:18] Filipfria helger är såååå ovärda!:( FyFAN vad tråkigt man har. Jag färgar håret just nu. Lär ju inte bli bra, mitt hår blir aldrig bra, och speciellt inte nu när det ser ut som det gör. Det är så jävla fult. Jag vill ha mitt långa hår tillbaka, jag bryr mig inte ett jävla skit om att det här är ”High Fasion”, jag vill inte, ta bort det, ta bort det, snälla.

Och ge mig samtidigt orken tillbaka. Viljan. Gnistan.

Snälla..

De där uppe bakar pepparkakor. Varför är inte jag med? Jag som älskar julen.. Jag som älskar att baka pepparkakor, även om jag inte tycker om degen. Varför? Jag vet inte. Orkar inte. Vill inte.

Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0