Hur man blir smart.

Mån 28 feb 2005 20:43
Övrigt, 10 läsare totalt


[16:22] Ja, jag orkade mig till skolan. Ja, jag pallade hela skoldagen. Men nej, jag gillar den fortfarande inte. Skolan, alltså. Fast den här veckan är utsedd till pluggvecka. Jag kan lika gärna ha riktigt, riktigt tråkigt den här veckan, faktiskt. Och plugga är det tråkigaste som finns. Men man blir smart av det.

Filip åkte imorse. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Det är alltid lika jävla jobbigt när han eller jag åker. När vi skiljs åt, helt enkelt. Fyfan. Tänk om jag också gick på eksjö.. Tänk. :(

Och vad ska hända nurå? Ahjust ja, jag ska ju plugga. Fast först ska jag kika lite på zoovillage. Måste ju finna ett par nya dojor :/

[19:51] Nämen JIPPI! Nu sitter jag här i nya skoor! Fick pakethämtningsgrejen idag! Det hade visst blivit nått fel, för jag var visst medlem och så. Så nu har jag dom! Och dom är typ såhääär fina! Gladgladglad.
Mammamia, jag har PLUGGAT också! Skiitmycket, hela kvällen! Jag börjar nog bli smart nu.

DET ÄR JU PÅSKLOV VECKA 13! Fyyyyyyy vad glad jag är!! Filip och jag har samtidigt!! ME LIKE!


But if you do it, do it good, Brutus
Real good, like a little man should

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0