hildur_wow - 21:a mars 2005

Mån 21 mar 2005 11:02
Övrigt, 14 läsare totalt


Shooo. Engelska. Imorrn slutar vi - efter tre lektioner. Sen är det påsklov! Känns helt och hållet jättebra. Filip åkte hem imorse. Igår fyllde han år. Av mig fick han en liten silvrig id-bricka som det istället för hans namn stod Filip och Amanda på :)

Idag är det ost och skinksås. Det är så otroligt äckligt. Skolmatsalen är emot mig!

Förresten får jag inget feriejobb på LOK. Kommunen är så jävla sär. När jag flyttar hemifrån ska jag lämna den - för alltid. Mina stackars barn ska inte behöva leva i en sån hemsk kommun. Mohaha.

Vår engelskalärare, Kristiina, ser jättekonstig ut. Hon kan inte använda munnen på rätt sätt. Det är det som är så roligt, man kan inte hålla sig för skratt när hon pratar. Fuuul. Haha. Jag måste lägga upp en bild på henne nån gång.

(Haha, seriöst, det där om Kristiina, det var lite elakt, lite, kanske. Men hon ÄR ful)

Skolan. Slut. Sommar. Snart. Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0