HILDUR! <-- Is aj!

Tis 18 jan 2005 21:17
Övrigt, 17 läsare totalt


[10:18] Den här dagen började med att jag lagade frukost. Efter det satte jag mig vid datorn, loggade in på lunarstorm för att som vanligt läsa allas dagboksinlägg och skriva ett själv. Och vad får jag se? Jo, ett inlägg av Karin, med ordet ”KÄRLEK!” som överskrift. Började läsa och kände bara hur gladare och gladare jag blev av att läsa, hur glad hon måste varit när hon skrev och så!:) Hihi, Karin, du fick mig på topphumör!:)

Jaaaaja. Drama snart ju. Fast först ska jag till Royal och hämta ut två biobiljetter till ’Closer’ eller vad filmen hette. Igår var Lillen bortsprungen. Det gick inte att ringa hans telefon, och han kom inte hem när han skulle. Upprörda föräldrar till hans lika bortsprungna kompisar började ringa hem till oss för att fråga om de var hos oss, men icke sa nicke. På sms svarade han bara ”Har inte tid att skriva hör inte ett slit näru ringer”. Öhhm? Till sist kom han hem iallafall, och det var tur, för då kunde han visa mig hur man gjorde på boostballguardbossen på tevespelet! :P

[21:10] Godkvällers. Syo hjälpte mig lite idag, hon ringde typ till örebros intagningskanslie och massor, så det var ju shyrre. MEN det lär inte gå ändå, lkpgs kommun hade nämligen sagt till Oscar, som kom in i Sandviken, att dom betalar för honom för att det är ett riksgymnasie, men de betalar inte för lokala skolor. Jag hatar verkligen linköpings kommun. Fy faan.

TESTRUNDAN idag! Känner mig riktigt duktig fan, har kommit in i de gamla takterna fan :P Elin var också på lok idag, trevligt, det var så lääänge sen jag mötte henne!

Det var roligt på draman idag också. En slutsats kan man dra: tomten finns inte.

OOOOH EN sak TILL! VetnivaddetärförDAGidag!?? Jo, det är ingen vanlig dag, för det är HILDURS naaamnsdag, hurra, hurra, hurra. Jomenvisst, idag har jag NAMNSDAG. Elsa kom ihåg det, banne mig, och Stina också! Jag fick semla när jag kom dit, namnam!:) Taaack!

”It’s dangerous to live I am told..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0