Han kommer NU!:D

Ons 15 dec 2004 12:50
Övrigt, 24 läsare totalt


Klockan är 12:32 och Filip kommer med tåget 12:36. Jag tror jag måste springa, och det på momangen! Snart iallafall. Ååh, jag blir så glad när han överraskar sådär! Han skulle ju inte komma förrän ikväll nån gång!:) Jag skriver mer när jag återvänder från stationen!

Ohh ni skulle ha sett vår redovisning på engelskan idag! Det var jäätteskoj!:) Johan & Petter hade färgat håret svart och klätt ut sig till Elvis, och vi öppnade med att säga: The King is Alive, och in kom dom sjungandes och spelandes Devil in Desguise eller hur det stavas.. Jaja, ni förstår nog vilken jag menar. Det var iallafall SÅ skoj!:D


Filip är här nu!!!! Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0