häj häj häj häj

Mån 28 mar 2005 12:13
Övrigt, 15 läsare totalt


Hejhej. Är i Örebro nu. Har även sprungit årets debuttävling nere i Blekinge. Sprang lång eftersom jag inte betalat rankingen, haha. Men det var tur det, för det blev för jobbigt för mig. Men nu ska jag börja träna. Inte vill jag väl vara så här dålig, heller. Påsklov och allt är det ju också, och det kan jag bara säga en sak om: wonderbar!

Läste ut en bok förut och fick damp på slutet. Faaan, man fick varken reda på mördaren eller någonting! Skitbok.

En äcklig mus fastnade i råttfällan i Ronneby OK’s klubbstugas annex. Uschfyochblä! Olof fick bära ut den och slänga den i skogen, den var helt mosad. Blää.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0