Goddamn

Tors 7 apr 2005 17:13
Övrigt, 15 läsare totalt


Fuck, fuck, fuck, fuck.
Idag på engelskan kom min mentor in och bad om att ”få låna Amanda ett par minuter”. Och gissa vad hon sa? ”Jo, Amanda, det ärsåhärva. Sorry asså, men jag missade att du VISST hade en IG-varning. I spanska, precis som du sa. Jag är lessen att jag missade det. Har skickat hem den till dig, iallafall”. FUCKYBUCKY!

Yesss, så glöm allt jag skrev igår. I vilket fall som helst så var jag på spanskan idag, även att vi hade hål från tolv till tre. Och det var väl duktigt?

Har köpt två nya linnen, moha. come oh summer come on now.

Och nu pajade msn också.
VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG EGENTLIGEN?




Doktor Kosmos - Böghockey




Jaaahopp. Fick iallafall tillbaka engelskanovellen idag. Jag hade ju lovat att jag skulle strypa Kristiiiiina om jag inte fick minst VG, och jag fick VG, så det var en jävla tur för henne. För mig också, jag skulle inte vilja strypa nån. Men har man lovat så har man.

And thats all I have to say about that.

MEN, imorrn är det fredag, och det är uurgött. Vi har börjat med ett projektarbete i Historian på typ tio timmar. Vi ska göra en film om Slaget vid Stångebro och Linköping blodbad, det kommer bli sviinskoj!



Förresten så såg jag Lars Winnerbäck igår.

Bussen, alltså.

(Alla bussar in tha city är döpta efter kända personer från Linköping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0