Get some exercise!

Lör 2 apr 2005 11:57
Övrigt, 14 läsare totalt


Jamen, visst var den bra, konserten. Roligt folk, rolig artist, roligt att dansa :) Men jag saknade aaalkohoool. Det hade varit roligare då. Inte för att man inte kan ha roligt utan det, det hade bara varit ÄNNU roligare med det! Yeess.



På stan var vi också, innan vi gick på konserten. (Håkan Hellström, reds. anm.) Lisa köpte jeans, jag köpte inte jeans, jag ska köpa jeans idag. Vi såg inga kändisar. Haha. Men vi träffade Olle! Det var roligt. Sen kom ju Bullen och Marc också, så vi var med dom, och det var jättekul, för jag har inte träffat Marc since i våras. Och inte Bullen sen i höstas. Jag ville ha glass, och Marc sa att han visste ett ställe där vi kunde handla glass, så vi gick. Och gick. Och gickochgickochgick. Tills vi kom till en skatepark. Där fanns ett McDonalds.
- DÄR kan ni köpa glass!
Stöööörd. Hahaha. (vi hade ju inte alls passerat typ tolv McDonalds på vägen, heller)

Lovisa och Karinen träffade vi på konserten också! Miiiii :)

Hur stavar man till Exercise?
Förresten kommer kanske Filip på söndag. Och idag ska jag på stan med Malin! Ska köpa mina jeans idaaag.

Jag bestämde mig igårkväll att jag ville hem och sova (vi skulle egentligen ha sovt hos Lisa). Så jag släpptes vid stationen klockan tjugo över 00, och tåget skulle gå 01.02. Yess, väntiväntevänt. Jag höll på att frysa arslet av mig! Och så kom det ett helt gäng vuxna, i typ 40årsåldern, dyngraka, som stod och skrek och sjöng töntsånger och var mer fjortisfulla än vad sjuorna är på Valborg! Jag ska aldrig vara full när jag blir vuxen. Fast sen ringde Filip, vid typ ett, så jag hade nån att prata med på tåget hem. Han hade sprungit svartnatta.
När jag kom hem sen, vid halv två, var det ingen som märkte mig härhemma. Så imorse när mamma kom upp på mitt rum för att mata blommorna, utbrister hon ”ar DU hemma!??”. Läskigt.

Nu ska jag duuscha, adiås.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ja, du har helt rätt. Finns nog bara en sak som är otrevligare än fulla sjuor och det är fulla vuxna... och fulla 10-åringar... och fulla 25-åringar och... ja, du fattar grejen ;.)

2008-12-19 @ 00:30:08
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0