fyförmörker

Tis 1 feb 2005 09:35
Övrigt, 16 läsare totalt


Jag förstår inte hur vi ska kunna laga datorn, den är nog trasig föralltid. Men nu har vi iallafall ljusat hela skärmen lite, så allt svart syns någorlunda. Jag har förresten läst ut min deckare nu. Den ska redovisas i mitten av mars. Ha. Hinner läsa den en gång till så kommer jag vara KUNG på den redovisningen. Eller inte.

Jag är så oerhört rädd för mörker! Jag hatar, hatar, HATAR att vara ensam hemma. Precis som nu! Det är inte klokt, det är tusan mitt på morgonen, och ändå är jag rädd. Det är oerhört modigt av mig att ens våga sitta här, vid datorn. I källaren, med ryggen mot hela stora svarta källarrummet. Huset är så.. tyst.. när inte familjen är hemma. När jag flyttar hemifrån, om jag nån gång måste bo själv, så SKA jag ha en hund och en fet stereoanläggning. Musik gör att man känner sig liite mer civiliserad, det spelas ju alltid musik här när alla andra är hemma.. Och en hund som gör mig sällskap.. Jag vill ha en hundvalp!

Ikväll är det träning på LOK. Böö.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nicenice,

2008-12-12 @ 11:10:45
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0