För mycket revoloootion..!

Tors 20 jan 2005 18:35
Övrigt, 14 läsare totalt


Hallådär. Imorrn är det fredag. Herregud, jag håller på att förgås, jag pallar inte, jag saaaaaaaaknar.. Gosh.

Även idag spelade vi TP. Men Eva den jäveln hittade på egna frågor! Hon tyckte de var för svåra. Förresten, det finns inte NÅN som kan mer än Eva om ”Vänner”. Hon är ofattbar. Så jävla bra är inte serien.
Eva till Jakob: Lille gubbsen, fick du stånd nu?
Haha, inte konstigt man viker sig av skratt i hennes sällskap.

Och vi hade engelskatest idag och jag kunde inte ett shiiit. Jägarns. Vet ni vad det innebär att ”Halka på pappret”? Fundera lite så får vi se om nån kommer på det. Haha. Cissi är störd. :P

Giiigisappoliiiniiii.

- När ska du ner till Filip igen då? Eller upp eller vart han nu bor.
- Haha, han går i skolan i småland.
- Oooh, dom har väl en massa snö där nu eller?
- Snö? VI har ju inte snö ens, då lär ju inte dom ha det heller..?
- Såklart dom har snö där nere! Påstår du att det inte snöar på Kebnekajse?
- Kebnekajse ligger ju för fan i lappland!
- Så fan heller. Dom bor ju där nere, dom, vafan heter dom.. samerna! Står på toppen av Kebnekajse och joddlar.

Hahaha :)

Det har snöat idag! Bläää, snööö, försvinn! Eller, jag är lite tudelad, jag vill åka schidor, men jag vill inte ha snöslask som kommer efter snö. Och snön har faktiskt redan haft sin tid i Östergötland för denna vinter tycker jag. Så sent som IGÅR hörde jag massa vårfåglar när jag gick till skolan. Idag var det helt tyst. Fantadig, snön.



”För du var solskenet, och jag var ensam”
[Håkan Hellström - En Midsommarnattsdröm - Är ju underbar!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0