Fjäfffjääfffjäff

Tors 24 feb 2005 11:52
Övrigt, 14 läsare totalt


Åhåå, ser man på! Läste just att Malin ska sjunga Nationalsången på invigningen av 5-dagars i Mjölby 2007. Det är inte liite hett, inte. Moha.

Berättade jag igår om min och Josefinas marrängswiss? Om inte så gör jag det nu. Och gjorde jag det igår så får ni hörat igen. Iallafall, vi hade inga ingredienser, men det gick ändå. Vi gjorde egna marränger och egen chokladsås och vispade mellangrädde och skippade glassen och sen var saken biff. Inte jättegott, men bättre än ingenting!

Snart ska jag till Bobbsan, om jag kommer dit. Ligger som sagt lite back med pengarna. Men om jag har tur kommer jag till henne. Vi skaaaaaa: busa, äta mat, åka pulka, hyra film, brottas och soooova.
Mähähä.

Ni ser vad rubriken är idag? Det är typ så det låter i början av Caesars Palace-låten Subhuman Girl. Typ. Haha. Förresten finns inte Caesars Palace längre. Dom har bytt namn till bara Caesars, för att dom ska börja sälja utomlands och i usa och där fanns ett Hotel som hette Caesars Palace och dom inte ville bli stämda. Läste’t i tidningen idag, va.

Me sakna Fälep. Myyyyhyyy :(

Erasin’ all signs of life
Callin the youth some vandals
They can’t handle the truth
So this is how the truth is handled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0