Ett halvår <3

Sön 16 jan 2005 19:42
Övrigt, 15 läsare totalt


[12:11] G’day mate. Lisa och jag tränade igår, och herregud vad roligt det var. ”Det skulle vara ganska roligt att kasta den här nerför ett stup”. Så vi gjordet. Kastade isen nerför ett stup, alltså. Men från platsen där vi hittade isblocken till stupet var det en dal och massa skog, upp och ner. Vi tog isblocken i kartfodralen. ”Det vore ganska kul om orientering gick till så; att vid första kontrollen får man ett isblock som man ska bära med sig hela banan och vid sista är det ett stup där man ska kasta ner isblocket, den som kastar finast får massa extrapoäng. Visst?” Lisa kastade finast igår. Fast man såg inte hennes is gå sönder.

Som ni alla vet kommer storken men barnen. Strutsen kommer med stenar och korvgubben kommer med småkvistar.

”Jag kände mig riktigt stabil under loppet igår alltså. Isblocket under armen, kartan i handen och allt under kontroll”
”Isblocket satt verkligen där det skulle idag!”

[19:33] G’night. Idag har Filip och jag varit tillsammans i ett halvår. :) Myspys! Synd bara att han inte är här så att vi kan fiiira.. Dumdum Eksjö!:/

Jag har möblerat om idag. Numera står sängen där CD-spelaren stod förut, och mittemot den står byrån som jag flyttat in från hallen. Jag tog upp min gamla fåtölj från källaren och ställde den i hörnet där sängen stod tidigare, och CD-spelaren står på hörnbordet som den stod på förut också, fast numera mitt på väggen där jag hade massa tidningsutklipp innan. Jag har en krukväxt på en stolpe inne i hörnet där jag förut hade bordet med parfymerna, och det bordet i sin tur står bredvid krukväxtstolpen, med lite ramar på, och precis intill står garderoben som fått snurra runt lite och byta vägg att luta sig mot. Parfymerna står på byrån, och bredvid byrån har jag papperskorgen, och under sängen har jag en låda som var under sängen förut också.

Vi hade familjeråd förut, fnizz. Pappa tjuter, han vill inte åka till spanien, men det vill vi, mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0