Dinadödadagar

Ons 23 mar 2005 09:32
Övrigt, 14 läsare totalt


Goooomorron. Påsklov. PÅSKLOV.
Yahoow!

Vi var typ inga alls på draman igår, alla var sjuka slash ”sjuka”. Och jag hade inte gjort läxan, läxan där man skulle slå sig ner på en plats (i mitt fall en busstation) och studera människor i en timme. Var dock inte så svårt att säga ”jojagharvisstgjortden!”, eftersom det bara är att komma på nått. Förresten står jag ju på busshållplatsen varje morgon, tillsammans med ett femtital andra som också ska med tvåhundratvåan. Så det var bara att dra lite smaskigheter från mina upplevelser där. Faktiskt. Sen skulle vi göra en pjäs och spela någon av de karaktärer vi studerat extra noga. Det var faktiskt riktigt roligt.

Kent - Cirkel
Mmmm..

Sen hade vi ingen samhäll, den var inställd, joppe var sjuk. RÄDDA JOPPE, DÖD ELLER LEVANDE! Tss. Vi hade historiaprovet tidigare istället. Fandetvarjättesvårt.

Säg inte mer nu
berätta ingenting
låt mig va ifred!
Jag vill inte höra
om dina döda dagar


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0