Det här är HELT sanslöst

Tis 25 jan 2005 15:37
Övrigt, 17 läsare totalt


[11.48] Hellothere. Meeeeeeeeeeeen vad seeegt.. (haha, vad hade jag förväntat mig?) Jag sitter här och orkar inte göra någonting och Filip är iväg, fast han kommer tillbaka ibland, lite granna, men mest är han iväg. Jag är rädd för eksjö fan. Det är läskigt här, man passar inte in..
Men nu kom han tillbaka igen:)

Hallååå, orientering är botten.. Eller nått.. Inte det jag vill ägna min tid åt iallafall.

Nu var Mia inne och pratade lite med mig, najsnajs. Filip är och äter. Jag borde åka hem snart, är faktist mest ivägen.. Förstår inte riktigt varför jag fick för mig att åka hit.. För att träffa Filip, förstås, men han skulle nog klarat sig bättre UTAN min ankomst.. Blööö.

Sen vill jag idsh saak jddd uee diff tynemo sairp snäll.
Grooaaar DIBBIDIBADIBADODO. Lälälä. Jag hoppas jag får vara SJUK hela veckan så jag slipper skolfan, jag vill ha LOV LOV LOV hela tiiiden, tack. Tänk er sportpåsksommarhöstjullov alltiett! Hur gött vore inte det kanske? Ett halvår bara loooov, määähs. Man har ganska många lov ändå. Och fy faaän vad gymnasiet sniglar sig fram.. Jag vill sluta skolan. Sluta orientera (nää!?). Men vafan vill jag göra då? Sitta hemma och uggla? Ja det vore ganska trevligt. Mihihi fönt ja en körv så hoppe ja i älva.. Dumdumdara. Jag har inget av värde att säga NU KOM FILIP!:D
ochnugickhanigen..

BLÖÖÖ hemhemhemhem, nää förresten, inte hem, för inte skola.. dö? NEEEEEEEEEEEEEJ, hahaha, uschfy&blä, neverinmylife, imorrn ska jag fråga mamma om jag fååår, haha, jajemensan, hoppas hon säger GIVETVIS OCH JAG BETALAR OCKSÅ hehe.

JAG YRAR!
>mendetärnåååntingsomgörattjagkännermigheltdu mihuvudet..

[15:29] Och DET var det jobbigaste passet sen Jerusalems förstörelse och jag ljuger INTE när jag säger det! Amagaaaadd. Vi sprang, och sprang, och sprang, och spraaang. Upp och ner i det småländska landskapet. Bjääb! Hihi. Och nu är klockan halv fyra och jag har bara ätit ett youghurtpaket och ett päron idag, liiite hungrig kanske. Filip och dom skulle träna till 4 innan de skulle komma tillbaka.. Uuhh.. Min buss går om åtta minuter eller så gick det en vid åtta. Jag tänker iallafall inte ta den som går nu, för då missar jag ju filip. Nu gick det förbi nån härutanför som jag inte kände igen, Skuuumt. Inbrottstjuv kanske? Mahwaaah! (haha, fan vad jag yrade tidigare idag!:P)

JAG FRYYYSER och är hungrig. Jag tror jag är lika hungrig som en Lisa Skullman. Om man nu kan vara det.

”Jag ska aldrig ignorera dig igen.. Jag ska aldrig ignorera kärleken..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0