Denjajelsker, denjajelsker elsker jaj

Mån 21 feb 2005 13:14
Övrigt, 12 läsare totalt


Och så har ännu en helg passerat förbi. En trevlig sådan, som spenderats i Garphyttan, hos Filipen. Började med att jag blev hämtat på stationen av Olof och Karin, och så brumbrummade vi hem till G-hyttis och när jag kliver innanför dörren välkomnas jag med en stooor kram av världens finaste pojke! :) Han hade lagat middagen medan dom andra hämtade mig. Och nyklippt var han också - tokfint!

Och sedan förflöt helgen. Vad gjorde vi? Degade. Myste. Tittade på TV. Myste. Åt chips. Myste. Tittade på film. Myste. Sammanfattning: Helgen var myysig :)

Olof har en girlie på G också. Bio med flickan på onsdag, mihi, vi får se hur det går! Först hade de tänkt gå i lördags kväll, men de ställde in när Filip och jag bestämde oss för att gå på samma och sitta bakom och kasta popcorn :P

Olof till Filip och mig: - Ni verkar alltid ha så mycket att prata om ju..! Jag säger typ ”hej” och sen vet jag inte vad jag ska säga mer.. Jag lägger mig här under sängen och lyssnar på vad ni pratar om så kanske jag får lite tips.
Så han lägger sig till rätta: - Låtsas inte om mig, prata bara på.
Efter några minuter: - JAG SITTER FAAAST!

Haha, den grabben, den grabben.

Sen åkte Filip och jag tåg hemåt igår, mot Mjölby och därifrån var det tänkt att jag skule åka hem, men Filip lyckades övertala mig att åka med till eksjö två minuter innan mitt tåg hem gick. Filip ringde och bokade plats åt mig på swebus, och sedan åkte vi tillsammans hit ner till Oaklake. Så nu sitter jag alltså ensam i det gula rummet med en Bamse-plansh på väggen. Toomt. Filip slutar 15.20 idag, jippiehow. Som ’tur’ är så är han sjuk, så han ska inte träna, så vi får mer tid tillsammans.

Helgens låt:

If you wanna be happy for the rest of your life
Never make a pretty woman your wife
So from my personal point of view
Get an ugly girl to marry you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0