Chestie Cheeks

Sön 2 jan 2005 13:43
Övrigt, 10 läsare totalt


Ännu en dag på spillran av ett moln.. Tjena allehop. Filip är i duschen för han har sprungit idag, i en HEL kvart. Tihi. Jag har inte tränat nått. Men det har inte Olof heller, så det så!

Ikväll får de besök, familjen Dahlgren. Och ivägen är jag. Känns det som. Fast de är så snälla hela högen, jag tycker så mycket om att vara här, jag vill aaaaldrig åka hem! :) Fast när jag kommer hem väntar en finfin tröja på mig, och det lockar ju förstås. Nu är det nytt år iallafall. Jag undrar hur detta kommer att arta sig. Förra året var både trevligt och träligt. Lär väl bli något liknande i år. Antagligen!

Såatte.

Förresten heter jag numera Chestie. Haha! ;P

/C. Cheeks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0