blåvita flingor

Sön 3 apr 2005 17:28
Övrigt, 15 läsare totalt


[det här var i morse nångång] Hej. Jag har morotshår! Määä. Ska kanske åka ner till ICA och köpa ny haircållor. Hittade heller inga jeans igår. Määä. Köpte skor istället, men ska lämna tillbaka dom, tror jag. Ola gillade inte att jag köpte likadana som han. Haha. Måste städa rummet nu också. Määää.

Filip kommer idag, tror jag, fast jag vet inte riktigt, har inte hört av honom sen.. igår. Runt klockan sex, kanske. Eller fyra.


Han irrar i förtvivlan ut på närmsta gata
Blåvita flingor, blåvita flingor
Han pinglar åt facket och får prata med en skata
med en fånig dialekt och en dålig andedräkt
Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck,
säger hon i luren, sen lägger hon på luren
Apa, toa, mamma runkar, hitler äter bajs
Hela världen skrattar
Allting snurrar runt
Himlen lyser grön och träden sjunger love me do



Åååhooow AMY DIAMOND. Mppffff.


[det här skrivs nu, exakt nu, klockan 17:11]
Jag mår ILLA. Läskigt, täänk om jag har kräksjukan eller nått, huu, min skräck. I vilket fall som helst så har jag typ fortfarande morotshår, bara lite ”snyggare”, och med lite slingor, eller nått. Och Fillepille har inte dykt upp än, herregud, kärahjärtanes, det är så att jag börjar oroa mig, för han svarar inte på telefonen heller. Ska jag tvingas sova ensam i natt också? :(

Kornirakkarejsenpollimarejsen kollijakott!
^^ Så som jag minns Dr Bombays ”intro” till supermegahiten Calcutta.

Dekrim.

Whats tha’? Vetne. Bara ett ord jag tänkt på hela dagen och var tvungen att skriva av mig.

TRE gånger har jag suttit vid fönstret, sett tåget komma in och alla folk stiga av. Men Filip är aldrig med på tågen! Nästa tåg kommer 17.36. Då ska jag än en gång sitta vid fönstret, även om jag vid det här laget börjat tappa tålamodet. Hoppashoppas inte att han tog tåget 16.18 från Örebro (vilket han säääkert gjort).. För då kommer han ju inte förrän typ sju-halv åtta. Daamn.

Oro. Oro. ORO. Eller, snarare rastlöshet, det är tråkigt att vara ensam, KOM DÅ Fälep!

Snart dags att inta platsen vid fönstret för fjärde gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0