Åhh, fuuusk

Mån 18 apr 2005 15:16
Övrigt, 19 läsare totalt




Ååaaaahgiiih. Jag blev helt KÄR i Annas berättelse om sin resa till Paris. Jag hade så HÄR gärna velat vara med.. Fatta att träffa MANDO DIAO och sedan hamna på deras GÄSTLISTA. That’s heaven.

How much for the city?

Och imorse åkte filip hem, eller, till eksjö, och det är så himla jobbigt att stå kvar på perrongen när tåget far iväg. Man får liksom tår-ränder i sminket. Bra start på dagen.

Aaand hårfärgning igår igen. And once again - misslyckande. Mums filli babba. Inte.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, mer än att en än gång säga att jag är helt tagen av Annas Parisresa. Fuskis, det är vad hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0