355/357

Fre 21 jan 2005 13:54
Övrigt, 17 läsare totalt


”Lyckades slita med Lindholm i en röd backe. Han for iväg som ett jävla spjut och sågs sedan lite längre ner i backen, där han letade efter sin högerskida. Hursomhelst, han var sämst på skidor.”


Hahaha, det var nog den roligaste dagboken jag nånsin läst. Skriven av Lillen himself. Checka den, vettja : ola_jehaa heter han och dagboken jag syftar på heter ”Gårdagens strapatser i Romme Alpin.”

Och idag var jag elak. Jag gick inte på varken spanskan eller idrotten. Jag åkte hem istället. FY SKÄMS. Men det var järpar i skolan, och det finns verkligen inget äckligare. Hanna hittade en röd plastbit i en sån en gång. Sen dess har jag slutat upp på heltid att äta skolmaten när det serveras järpar. Åkte som sagt hem i stället, och lagade scones, eftersom Stina läskat mig med det hela mattelektionen.

Jag har lovat Stina att jag ska ta hål i tungan. Så nu måste det ske.

Förresten har det skett någon form av om omprogramering i min hjärna. Jag har börjat gå till skåp 355 istället för mitt eget skåp, 357. HELA tiden kommer jag på mig själv med att stå vid fel skåp och försöka få in nyckeln i det förbaskade hålet. Det är lustigt, jag VET ju att Cissi skrivit ”YO my maan” på mitt skåp och att det på skåp 355 inte står ett skvatt. :S

Grabbarna lirar på Skylten ikväll. Synd att man inte kan gå dit när de fått sin första spelning.. Men Alex lovade mig att de skulle få fler och att jag ska få backstage-pass next time!;) Så det så. Hihi. Håller tummarna för att det går bra för dom! Förresten skulle jag typ betala vadsomhelst för att få höra Erik sjunga.. Eller skrika eller vad han gör. HA!

SNART TRÄFFAR JAG FILIP! Herregud, det är underbart, underbart, UNDERBART! Det är NU man ska stoppa tiden så att den går sakta, saaakta, hela helgen, och sen på måndag ska den gå fortfortfort ända till fredag eftermiddag igen. Min helg kommer bli underbar! Puuss.

”Once there was a man who had a little to much time on his head to never start to think that he was getting older”


ps. Halka på pappret = ha ägglossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0