16:05

Mån 2 maj 2005 16:05
Övrigt, 18 läsare totalt



Jag har fått låna en mic av Data-Janne, så nu har jag tokskoj här vid datorn. Man kan prata in massa skit jue! Fast det jag egentligen ska ha den till är att läsa in min svenskaberättelse på CD. Yes, bara att jag inte vet hur man gör, så jag försöker få tag på Jorik så att han kan förklara. Han är dock oanträffbar för tillfället. Attans!

Chooklad. Det är nam-nam.

Idag blir det vila, jag har ju tränat som en ytredutkionsfirma i helgen. Så jag ska vila mig iform till KM på femman imorrn. Och så ska jag träffa Olivia på onsdag, och sen kommer Filip, eller jag ska åka till honom. Myys.

Jaja, nu ska jag prata in den där förbenade berättelsen, för nu vet jag hur man gör. Sedan ska jag sova. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0