10-mila

Sön 24 apr 2005 13:58
Övrigt, 17 läsare totalt


Och så var Tiomila 2005 över. En riktigt mysig natt, faktiskt. Loppet gick inte så jättebra, bommade visserligen jävligt lite, men sprang sönder mig (inte bokstavligen, men) till första och orkade inte springa ALLS fort sen, så jag var en hel jägarns kvart efter täten i mål. Yei.

Sedan åkte jag & Anna och duschade. Det tog sin lilla tid, Julia som sprang tredjesträckan blev klar ungefär samtidigt som oss. Och oooj, flum-flum!

Sen gick herrstarten & jag och Lina stod bredvid en japan med en kamera. Så fort vi vände ansiktena åt hans håll knäppte han ett kort på oss. Skuuum.

Och sen blev det kväller, kallare, och mysigare :) Filip gick och la sig typ halv åtta och kom inte upp förrän klockan halv ett, och då hade redan samtliga lok-töser (utom jag, då, höhö) fegat ur och förpassat sig till sängs. Jag satt på läktaren och skrattade och hade mig tillsammans med Joel, Anders, Niklas och Johan, ända tills vi nästan frös stjärten av oss, då gick vi till mattältet, för där var det varmt. Och när vi satt där kom filip :)

Jag fick låna en marackas av Olof och Jacke, och sedan placerade vi ut oss vid utlöpningen för att heja på Fälepp. Wohotjuvo!

Sen dröjde det typ tre kvart tills han kom igen, och på dom tre kvartarna hann jag och Olof gå och äta bulle, gå på toa och sedan ställa oss för att heja. Och SOM vi hejade!

När filip var klar skulle dom åka hem, och ett beslut fattades på mindre en en sekund: AMANDA ÅKER MED :)
Så now I’m HERE, in Garphyttan! Myyys. Klockan 16.18 ska vi åka hem-hem till Linghem. Hihi.

Favorit-tiomila, yees :) Och iår var det inte jobbigt alls att hålla sig vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0