lift up into space (yes please)

Mån 13 nov 2006 19:04 (Uppdaterad Mån 13 nov 2006 23:36)
Övrigt, 19 läsare totalt



19.04



i smell the pavement..



oh lala. jag borde plugga, ändå sitter jag här och stör mig på itunes. vet ni hur mycket som stör mig i den här världen egentligen? och då syftar jag framförallt på mig själv. 

äsch, det är inget vi ska gå in på nu. jag har hittat mitt balpapper, det var bra, då kan jakob och jag skriva i det imorn eller nått. yepp.

fan vad jag har ont i huvudet. 
junkies on the tv. 
men ja, jo. imorn är det liksom ett prov i historia och det borde jag ju kunna vid det här laget. men hur jobbigt är det inte med huvudvärk? och att göra samma saker tusen gånger om på super mario sunshine? och att jag inte fattat förrän idag att det är jack white som skrivit alla låtarna på back to cold mountain? (så nu måste jag se den igen men det gör inget för han är ju med ^^)

OH YES! ÄNTLIGEN nått som piggar upp mig! ANNA är online SAMTIDIGT Som mig på msn så nu kan hon skicka mandobilderna! oh praise the lord eller nåt, fan vad glad jag blev nu (stinas pappa tyckte att jag och elsa svor jättemycket :|)

men så himla kul!! jag ska ta emot alla innan jag tittar på dom, blir roligast då ^^ SEN ska jag lägga upp dom så ska ni få se också! ;)



20.24


okej, kolla in den hääär:
http://amandaalmen.bilddagboken.se/
MANDO DIAO! <3
dock kommer jag inte använda den där bilddagboken så mycket, för jag har ju ingen egen kamera, den är trasig. jag kan säga till när jag läggre upp bilder, så slipper folk kolla in den och bli besvikna för att det är alldeles tomt. men skitsamma. kika mando diao nu och observera att gustaf norén är sjukt snygg! ÄVEN när han är hyfsat bakis!

23.35


men det är ju förihelvete lag på att kommentera bilderna också, annars är det ju inget kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0