just fan,

Fre 27 okt 2006 08:59 (Uppdaterad Fre 27 okt 2006 09:01)
men vafan. det jag skrev igår om att det kommer att bli en ensam konsert finns visst inte kvar. tråkigt.

om jag skulle ta livet av mig, skulle jag skriva såhär i mitt avskedsbrev:

sleep little lady 
don't you worry
this is the end of a beautiful story
sleep trough the night
until tomorrow morning
where new great adventures
wating for you

haha eller jag vet inte. men visst är den fin? en godnattsång med salem al fakir som heter hymn och som jag bestämde mig för att slumra in till igår (bara somna alltså!). dock lyckades jag inte stänga av ipoden när låten var slut, så "die, allright!" gick igång HUR högt som helst och all den trötthet jag samlat på mig rann av mig på tre sekunder. 

ikväll blir det iallafall sugarplum fairy på cafe & bar hugo i norrköping tillsammans med pappa. öh?

lov snart iallfall. eller lov och lov. fucking två lektioner först. samhäll nu, sen religion, sen specialidrott (SKITTRÅKIGT) men jag har inte med mig nåra kläder så jag hoppas att det bara är teori. 

sandra ska åka till kanarieöarna idag klockan ett. fusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0