18 snart! :)

Lör 7 okt 2006 18:44
LunarStorm, 25 läsare totalt
detta är min sista blogg som 17-åring.
coolt.

snart ska jag börja göra mig i ordning för ikväll är det fet fest borta på stockholms universitet, och det är bara greeat! förfesten kanske inte blir den bästa (jag, stina, björn och einari) men sen kommer det bli toppen! nu har kalle, anders, amberg och niklas och dom ändrat sig också och ska åka dit. rooligt :)

förresten är det här tangentbordet helt mupp (och björn och stina hånglar i soffan). björn hade köpt skumma ciderflaskor åt mig, cider i petflaskor när jag bad om vanlig hederlig gravendals! 

jaja, nu ska jag dra. arvid ringer på telefonen. ha det så bra friendiiies oche, glöm inte att gratta mig imorn! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0