this creature crawling.

Fre 11 maj 2007 13:11
Övrigt, 15 läsare totalt
just walking on the ladders as the people 'round you hear you crying "please"..

tjolahoppsanSA. jag är kissenödig. för allas vetskap.
så, nu är det helg. eller fredag iallafall.
vad har jag för planer för helgen? de är trots allt lite oklara.

IDAG, FREDAG:
ehm? alternativt till cupolen ikväll och titta på fort knox med schtimpen. det är ju gratis, så. men en hemmakväll vore väl inte fy skam det heller? tål att tänkas på.

IMORN, LÖRDAG:
two alternatives: 1) schlagerkväll med karran, snädri, cissi och gänget. med massa goda kakor och bakverk. enda nackdelen är att jag tvingas baka något själv. haha.
2) (OM DET BLIR NÅT) schlagerkväll hos bobbi med björn och freddi, och sen (JAG PEPPAR!) utgång. hur låter det?

IÖVERMORN, SÖNDAG:
javafan. balträning vid 11. eller 9? hoppas elva, den tiden är den bästa. dit med jenny, danne och ida iallafall.

det var alltså planerna. de är ganska diffusa. ganska jättediffusa.

jag ringde frissan förut iallafall! om balfrisyren och tiden. jag ska dit klockan 8 den 2:a juni och jag kan komma in närsomhelst de närmaste veckorna för att bestämma frisyr. men HUR SKA JAG HAAAA? jag tror iofs att det lutar åt "håret-åt-ena-sidan + lockar". om nån fattar.

men största paniken förut då! JAG VILL VARA BLOND PÅ STUDENTEN FFS!
> dock passar inte blont hår till min ljusa balklänning.. eller gör det det? gah. det är för sent nu ändå. jag är ju brunhårig. faan.
tuldiz F20 Från Jönköping, Fredag 11:e maj 2007 20:27
alltså om du har riktigt ljusljus blond passar det till din klänning
 Svara i gästboken
taalin F20 Från Borlänge, Lördag 12:e maj 2007 20:21
vad är det för färg på din balklänning?
 Svara i gästboken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0