kommer aldrig glömma första vfu-klassen.

Tors 20 sep 2007 15:50
Övrigt, 11 läsare totalt
jag saknar dom reeeedaaaan :'( lilla älskade klassen. det här måste vara det jobbigaste med att jobba som lärare; att säga adjö av en klass. vi har liksom haft dom i en vecka och jag tycker det är skitjobbigt.. började nästan grina när saad kom och kramade om mig för typ tredje gången innan han gick ut. sen när cecilia (läraren) skulle stänga dörren för att prata enskilt med mig och johan stod han kvar i dörren och vinkade och hon stängde mitt framför näsan på honom! :( aaaw. han var verkligen världens underbaraste och sötaste unge. gaaaah vad jag saknar dom!!!

imorn ska jag testa på vad lärarna gör på studiedagen. vi ska på föreläsning på bibblan och sen har dom egentligen datakurs till fem men vi behövde inte följa med på den, phuu.

jeää. 2A, jag saknar er! :(

bilal, jonna, amal, saad, malick, ikran, elvin, hodan, mohamed, miriam, nasra, abdirahim, hana, abdiraziz, thomas och marall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0