what katie did next

Sön 6 aug 2006 11:43
Media & Reklam, 30 läsare totalt

11.43







om du aldrig blivit till, skulle du inte läst detta.
och det skulle inte ha gjort någon skillnad. och när du inte längre finns till, är det som att du aldrig skulle ha läst det. det gör ingen skillnad. [...]






ooh jag var så trött imorse! och det berodde på att jag fick på tok för lite sömn i ögonen under utio. vem vaknade inte av startskottet!? bööh sen kunde jag inte somna om. men jag var nog en av dom som sov längst ändå, för ola till exempel vågade inte ens gå och lägga sig för han trodde pia skulle få damp. så han var vaken hela natten, haaa

men första slingan på min bana gick bra! asbra faktiskt, önskar det varit målgång direkt därefter, men icke då, vi skulle ju ha kartbyte. faen. började med att bomma första kontrollen efter varvningen direkt. braa. inte. och sen orkade jag inte mer. usch vad arg jag blir!
men hagaby och filiip vann :) och jag är så glaad för deras skull och för att jag fick en anledning att prata med filip. eller egentligen har jag väl alla anledningar i världen men jag använder mig inte av dom. äschans



idag har jag ingen aning om vad jag ska göra och det är så lov ska vara :) jag ska läsa bok och lyssna på underbara white stripes för jag har ju fått den skivan jag inte haaar (och det har jag redan sagt) och den är underbart bra precis som dom andra! och så ska jag typ sola och försöka få cold mountains subs att fungera. ååh cold mountain <3 ska ni se en film och inte vet vilken så se back to cold mountain! för man gråter sönder och jackiee är med i den :D

well i've said it now, nothings changed
people are burnin for pocket change
and creative minds are lazy
and the big three killed my baby


inatt sov jag i dubbelsängen med mamma för hon vågar inte sova där ensam när inte pappa är hemma. och det var så myysigt , vi låg och pratade hur länge som helst. efter att vi hoppat i sängen , haha. och ola har sovit sen typ klockan två igår eftermiddag! det är heeelt sjukt! han är inte vaken än, man funderar ju på ifall han typ är död eller nått :S

white stripes - i fought piranhas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0