scream your heart out.

Tors 7 sep 2006 14:15 (Uppdaterad Tors 7 sep 2006 20:27)
Nöje & Fest, 17 läsare totalt
idag är det politisk debatt på skolan och efter det får alla klasser gå runt och möta medlemmar från olika partier och lyssna på vad dom har att säga. inte ett dygg intressant är min mening så jag stannade hemma. ska snart upp och städa mitt rum, sen ikväll är det km och det är väl bra för jag tror jag behöver komma ut lite.

jag tror det vore bra för mig och pappa att komma iväg till paris nån gång. för vi går verkligen inte ihop. han stör sig på mig och jag på honom. och alla andra stör sig på det.



and i got on with making myself
the trick is just making yourself


but when they're parking their cars on your chest
you've still got a view of the summer sky




och exaaaaakt





HÄR!





skulle det varit jättesnyggt med en stor bild på jack white, men det går ju inte för i lundardagboken kan man inte ha bilder om man inte betalar pengar. TÖNTAR!

mycket jag skulle vilja säga och göra och som jag önskar fanns hos mig just nu. och då pratar jag bara om materiella saker, inte personer, för jag klarar mig utan såna just nu. alltså personer i allmänhet. och just nu, sa jag. inte för alltid. missförstå mig rätt.

ne nu ska jag städa rummet och sen göra iordning och tända ljus och LYSSNA PÅ SKIVORNA! <3 (jag SÄGER ju det, att säga åt mig att göra som jag vill är verkligen meningslöst! jag gör jämt samma SAKER!)



20.24



sweet, sweet jackie, where you gonna run when the wall starts falling down?



nu har jag sprungit km och ja, det var ju en upplevelse. det var länge sen jag bommade såhär mycket men det berodde faktiskt på att jag sprang fortare än vad jag gjort på länge. så jag är nöjd, även att jag bommade sönder, tappade startkortet till ettan och kom sist.

nej nu ska jag duscha. usch imorn börjar specialidrotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0