look what they did.

Mån 11 sep 2006 11:28 (Uppdaterad Mån 11 sep 2006 21:18)
Tro & Livsåskådning, 16 läsare totalt

11.28





nu är jag i skolan och försöker läsa på om vietnamkriget, och, tro det eller ej; det går faktiskt rätt bra! den största anledningen till att jag för en gångs skull lyckas plugga är att jag har min kära freestyle med mig och lyssnar på david & the citizens OCH att jag precis skrivit ut en finfin bild på jackie som jag ska sätta upp på mitt rum! musik får mig att må bra. den får mig tillochmed att plugga!

den här lektionen slutar 12 och sen är det lunch. efter det naturkunskap i lite mer än en timme och sen får jag åka hem :) enda värda dagen på hela veckan. men jag är glad (åtminstone för tillfället).

jag tittar mig bakom ryggen hela tiden ifall anton ska komma och säga till mig att jobba istället för att va på lunar. det vore orättvist, så mycket som jag redan arbetat UTAN att han sett det!

jag tror jag loggar ut för säkerhets skull.
(och loggar in på orienterare ^^)



21.00



usch, hur kunde jag dejta det där?
att jag trodde det skulle fungera
det började bra, men sen efter nån dag
försvann all hans charm och han blekna




nu är snart även den här dagen slut. jag har hittat en hel låda med gamla groove-tidningar som jag ska läsa från pärm till pärm ikväll. det är så BRA att ha en musikintresserad pappa! :) vem annars skulle komma ihåg att spara gratistidningar? men det är ASVÄRT att läsa om alla band som var nya då men nu är stora liksom.

idag var det skolval förresten. överseriöst!

(hello operator , can you give me number 9?)

jag skrev ut jättefinaste bilden på eller just ja det sa jag ju. men den sitter på mitt rum nu! dock ska stina hjälpa mig att skriva ut den i färg och då kommer det bli ÄNNU finare! han är så sjukt underbaaaaaaart braaaaa. hela raconteursskivan är rena drömmen. det är så att jag börjar dyrka brendan benson också!

skivor i want:
mando diao - ode to ochrasy
sugarplum fairy - first round first minute
snook - är
brendan benson - the alternative to love
suburban kids with biblical names - #3


sååå.. om nån tänkt typ köpa present till mig (nu menar jag inte att folk ska det, jag syftar snarare på mina syskon som antagligen läser det här) så vet ni vad jag vill ha? ;) (jag får inte pengar än på ett tag)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0