in your heart, girl.

Fre 22 sep 2006 12:59 (Uppdaterad Fre 22 sep 2006 21:08)
Film & TV, 21 läsare totalt

12.48



YES!
bob hund-tröjorna fanns i alla storlekar och det var inte alls svårt att beställa. braa då ska jag skicka efter en IDAG! bra bra braaa.
en annan bra sak är att karl har rättat vårt engelskabrev! (han ska bara skicka tillbaka det.. :P) och det är asbra för varken jag elsa eller stina är speciellt haj på det där engelska språket alltså. så how come vi valde en skola i LONDON!? :s

jaja. snaaart har jag special idroot (YES nu är det bara femti minuter kvaaaar) jag har nämligen haft hål sen tjugo över elva. blää. och vet ni vad ola sa igår? jo att lärarjävlarna säger att en skolvecka ska vara 40 timmar. och 23 timmar av dom ägnar man i skolan. de resterande 17 ska man alltså ha på egen hand hemma! det är ju precis som att åka hem och sen börja om som att klockan var 8.10 på morgonen igen! BLÄ

igår mediterade vi på religionstimmen! det var rätt roligt :)
"gul boll gul boll gul boll"



neej nu ska jag nog börja knalla mot katedralskolan för att ha specialidrott med älskade JANNE <3 (IRONIIIIIIIIIIIIII)

hejhej.



21.04



hej igen. nu är mamma och pappa i köpenhamn och vi har ätit pizza. mohaha.
anna ringde förut så nu har vi planerat massa mando diao! en heeel anna-amandahelg ska bli så WIIIE :) speciellt som det blir FEST och MANDO DIAO!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0