för övrigt.

Sön 27 aug 2006 17:25
Hälsa & Motion, 24 läsare totalt
jag sprang idag och jag bröt inte! så jäävla bra. jag orkade springa nästan hela banan också, trots min dåliga kondition! yes. iofs så berodde det nog en hel del på att det var så fuktigt i luften (okej, fuktigt är att underdriva, regnet ÖSTE ner så att det nästan gjorde ont när regndropparna nuddade en!), för då är det ju lättare att andas och bla bla bla. det är faktiskt rätt läskigt, för då känner man inte på samma sätt att man blir trött. är det soligt och varmt orkar man inte springa alls om man är dåligt tränad, men är det regn så klarar man att springa ändå men man blir helt snurrig på slutet (iallafall jag!) för att man är så trött. typ får skitdålig balans och grejer. det är läskigt!

och jag är asapissamegahungrig! åt frukost klockan åtta och sen har jag inte ätit nått mer förutom en korv. och så är jag trött också. haha pappas förkortning på schemat är LAn. fult.



blä dubbelblä imorn är det skoola. jag vill inte/orkar inte/pallar inte/vill inte/orkar inte/pallar inte. osv.

ola vill.

hejdå.

för övrigt stal du mitt hjärta
för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0