blommor i håret

Ons 14 jun 2006 12:02 (Uppdaterad Ons 14 jun 2006 12:45)
Resor, 32 läsare totalt
haha, kubbturnering idag. asovärt. tur att vi förlorade för då kunde vi åka hem, fast samtidigt lite shamy att förlora mot esteterna. ha!

det var ett jävla tjat om den där morrisey! grrr.

klassfest ikväll iallafall. asskoj det men vädret är ju käss, vi valde nog sämsta dagen för det tror jag! igår var det asbra och imorn ska det bli asbra men idag är det kääss. suck!

jag är hungrig, men jag har inget att äta. jag vill ha spaghetti och kööffesååås!
harrå..

Cissi. säger:
men frågan är vem jag sak hångla med?
amanda. säger
robiiin!
Cissi. säger:
nä?!
Cissi. säger:
han är ju kristen!
amanda. säger:
HAHA!
Cissi. säger:
men jag skulle lätt kunna hångla med honom
Cissi. säger:
om han inte va kristen, jag vill ju liksom inte komma o störa i hans celibatliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0