and the church of sweden loves your dirty make up.

Fre 29 sep 2006 12:04 (Uppdaterad Fre 29 sep 2006 12:50)
Djur, 28 läsare totalt

12.04



now look who's made it again

det är ju helt sjukt att jag alltid lyckas ha på mando diaobandet så fort jag har håltimme i skolan? hurricane bar kommer från och med nu föralltid förknippas med håltimmar.

jo, för hål är just vad jag har just nu. tjoho. börjar precis som förra fredagen nästa lektion tjugo i två. och då är det gymmet med specialidrotten som gäller!

sen ikväll är det filmkväll med bobb och gänget :)

konsertstämning idag på stormötet! ett band bestående av några små ettankillar (höhö) spelade några egna låtar och det var så mysigt. inte för att dom var jättebra (dom var absolut inte dåliga!) men det var värsta förbandetkänslan! jihuhu.
snart fyller jag år :) ( = snart är det 25-manna!)


ps. såg ni alex på fling igår? ;) vi funderar seriöst på att ha det som klasskampsbidrag!


12.46

libertines <3

fan jag har tråååkigt, nu tycker jag lektionpappa kan få börja för nu finns det absolut ingenting mer att kolla på internet. jag typ somnar och det är ju inte så bra med tanke på att jag snart ska på värsta träningspasset. åh, det är vid såna här tillfällen som det är riktigt jävla lätt att bara åka hem och skita i allt.

dumma fuljanne på specialidrotten.

så måste jag gååå ner på stan och promenera till feel good med fetväskan. lockande inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0