walk this world with me

Ons 15 feb 2006 20:49 Övrigt, 25 läsare totalt
[11:01]

i want you to come
walk this world with me

waooa. skolan börjar ett, spanska. och efter det geografi med cepestellan and thereafter mitt engelskaprov :/ och jag har inte pluggaat för papprena vet jag inte var dom är och jag är så less på allt som har med skolan att göra. den är dum!!
historiaprov på fredag, liksom. shittfuck!

i want you to coooome

iallafall. en sak är säker. det är bara åtta dagar kvar nu :) åtta!

jagsaknardig. hejdå.

[16:43]

ja jo. engelskan. proovet. det gick bra. ganska iallafall. haha, ja, jag hetsskrev verkligen. för jag ville hinna med bussen. så jag minns typ inte ens hälften, men det kändes som att det gick rätt bra! :)

ååh nu kom det blombud till stina!

ooh vi vi hade projektarbetesgenomgång i aulan idag. det var så sjukt tråkigt. aah jag satt och pluggade så jag vet faktiskt inte vad dom sa :S


nu ska jag laga mat. au revoir.


OH! förresten! vi skulle göra kärleksdikter på spanskan idag! här är miiin :

Juntos, tu y yo
Oxigeno para mi
Reunirnos pronto!
Importante para mi
Kilómetros de ti...

[20:45]

han är ju så sjukt bra så det finns ju inte.
8 nu.

imorn kommer jag med största säkerhet inte åka på träningen. jag ska göra allt för att tiden ska gå fortare nu. allt! för jag vill ju inget hellre än att åka typ nu ikväll. haha. men jag har inga pengar. frågan är om jag kommer att ha pengar om åtta dagar då? jag är så rädd. vad gör jag om jag inte har det? blir det inget då? åh. jag måste få tag på det på något sätt. jag måste!
käregodegudgemigpengarlagomtilltyponsdagkväll amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0