man, i’m runnin, wild and now i’m gone

Fre 25 nov 2005 13:37
Övrigt, 21 läsare totalt


13.35

och så är fredagen här som någon form av belöning för att man klarat av hela skolveckan. tack & lov.

tittade på en jättehemsk film om det här med att man bara får ha ett barn i kina och vad det har för konsekvenser för landet med tanke på kultur och sådär. ni vet det här med att alla vill ha pojkar och att tjejerna blir dödade eller utsatta bara för att familjerna inte vill slösa sitt enda barn på det blir en tjej.
jättehemsk film, man fick se bilder från barhemmen där det i stort sett bara bodde flickor och förståndshandikappade pojkar. dom var fastbundna i stolar med hål för rumpan så att dom kunde kissa och bajsa och småbarnen var inlindade i tidningspapper och var fastbundna vid plankor för att dom skulle få rak hållning. heeeemskt! åh, jag vill adoptera varenda liten unge på hela det där hemska barnhemmet!!!

annars så är jag snart påväg till filip. imorn ska vi på mental träningsdag, det är det ju lite sisådär med, men.. ja. vad gör man inte för att få träffa sin pojkvän, liksom? ;)

eh ja jo om vi skulle ta och avrunda det här dagboksinlägget en gång för alla. jag har faktiskt inte så mycket mer att säga för tillfället. så, adiås amigos.


(mina svinkoppor are gooooone :D HÅNGELHELG!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0