ge mig en vinterdrog

Tors 20 okt 2005 17:12
Övrigt, 13 läsare totalt


satt och läste mina 42 sidor som jag ska ha prov på i geografin imorrn, och somnade typ tretusenfemhundra gånger, så nu vet jag inte vad som var dröm och vad som jag verkligen läste, men jag orkar inte läsa om det. känns som att provet imorrn kommer gå galant..

hoppade filosofin idag också, och nu har jag börjar skolka så mycket att jag blir rädd för mig själv. vad är det jag sysslar med? ett samtal med mentor väntar eftersom jag har så mycket frånvaro. var har den amanda som jag trodde att jag kände tagit vägen? :'(
filosofiarbetet ska vara klart om nån vecka också.. jag har inte börjat och vi har hållt på med det i fem veckor nu. typiskt!


jag längtar till lovet, för skolan tär sönder mig. snart orkar jag inte mer. gymnasiet är bara FUCKEN FUCK!

jag ringde igår. no one answered. jag skrev ett sms "ring mig när du ser det här" och satte mig och väntade. ingenting. så jag ringde igen. det gick fram några signaler och sen kom det upptaget-tut. jag ringde igen och då var telefonen avstängd.
avstängd.



ojojoj vad ledsamt det här blev. jag älskar filip. filip, jag älskar dig. det är du som gör att jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0