fluff n' fold

Ons 12 okt 2005 22:48
Övrigt, 18 läsare totalt


09.17
nejmen igår var det elfte oktober och då var det tjugonio år sen sex pistols släppte sin första singel, anarchy in the uk. mums :)

och idag är det den tolfte, och lillen fyller moppe! graattis bullola, ikväll blire bio och kebab för hela slanten! största popcorn-byttan, ja tack!
han fick väärsta massa dyra sakerna, verzta fusket!

haha det är ju nästan så att jag seriöst funderar på att börja med droger. det vore ett mycket enklare och roligare sätt att få skoldagarna att gå fortare på ju.. för det är tråkigt och segt. kanske ska bli alkoholist under skoltid? hah :)

men snart är det helg och då behöver man inget gift för att bli hög, nee då blir man berusad på livet, vännerna och filifili!
så räää så.

längtar faktiskt tills ikväll, ska bli mysish med bio. och imorron är det resursdag så då har jag "leedigt". inte riktigt kanske, dagen är ju till för att plugga på, men det är ju egentligen STUDIE-dagar också.


ingen som har en gammal mobil som egentligen ska slängas som den kan ge till mig i stället? orka köpa en nyyyy.. :/


bajsbajs jag är glaad, livet är roligt (för en gångs skull ;) )

22.45
mjaha då har man varit på bio också, det var jättemysigt. har varit och spanat in ett par skor, ska köpa dom på fredag tror jag. ni vet adidas med kardborrband? vita med gröna knäppen? (eller ska jag ta dom helvita?? vet inte!!) dom. yeess jag älskar att köpa skor!!

fick byta mitt linne också. dom är snälla på carlings.
nån som dock inte var snäll var busschauffören. han var så otrevlig att jag höll på att börja grina. hade jag varit vuxen hade han säkerligen inte betett sig likadant.
ungdomar har också känslor!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0