arg argare amanda

Fre 27 jan 2006 21:03
Övrigt, 24 läsare totalt


MEEN !!!!

vad är det här!?? varför försvinner mina inlägg!?!?!?!?!

[11:28]

nu blir jag livrädd! seriöst, är det bara jag som inte ser dom? vart är det som jag skrev igår? faan vad dumt det ska vara då.

jag orkar iallafall inte skriva om allt jag skrev igår och förresten har jag glömt det. grrr vad arg jag blir! hkdjsaaaaargh.

okej bara för det så har jag letat reda på min gamla blogg och ska börja kopiera in allt där igen, precis som jag gjorde förr i tiden. såreså. fast det tog sin lilla tid att hitta den, letade igenom olivias gamla dagboksinlägg för att hitta när hon började blogga och sen fick jag kika på mina efter det datumet.
http://www.amandasdagbok.blogspot.com

mwaa nu skolkar jag igen. det här är inte bra för min image! plus att mamma och pappa ska till göteborg idag och kan komma hem när som helst. fast jag slutar faktiskt tidigt på fredagar, typ tolv. tror jag ? :S

so now I tell you
before it happens
I want you to know
that I'm here for you

(i'm the one that you want and you want me now)

[17:06]

Karl säger:
ska jag skriva såhär?:
Ett tips: Om du inte vill framstå som en seriemördare så raggar du inte på tjejer som är 100 serier över dig som du dessutom aldrig snackat med innan.
För om du gör det kan de bli skrämda och då kan andra personer kanske bestämma sig för att du förtjänar spö.
Så nu vet du det i framtiden!
All the best //Kalle

hahahahaha! bara för att han zalamander skrev till mig och frågade om jag va singel och sen om jag ville komma på besök till han. karl är kul :D

[20:48]

först gick vi aaslångt för att komma till ica och sen köpte vi allt vi ville ha (lösgodis för 91:67 kr!) och sen gick vi hem igen. och så lagade vi maat, taco och efter det gjorde vi marrängswiss och nu är vi så mätta så mätta. men så ska det va på syskonmyskvälls :) mm och sen ska man titta på film och trycka godis men dom tittar på film utan mig för jag ville sitta här, moha.

fast seriöst, jag måste börja packa.. men jag oorkar inte :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0