helgen som var

Mån 26 sep 2005 12:18
Övrigt, 24 läsare totalt


ååh, usch vilken helg. det var den bästa i hela mitt liv på många sätt, det som hände kanske också var positivt, men helgen har också varit det allra värsta jag varit med om i hela mitt liv.

att seriöst inte vilja göra något annat än att dö, det är en hemsk känsla. jag hoppas att jag aldrig nånsin behöver känna den igen.

tack, anna. du är en av dom bästa jag har. att du bara orkar lyssna på mig.. jag är så oerhört glad att du och emil finns, jag får alltid vara med er, ni är så fantastiskt underbara båda två.

och familjen lindberg. dom var så oerhört gulliga mot mig. jag förstår inte att folk kan vara så underbara. trots att både johan och jag startade efter två i lördags, åkte vi ut till tc vid elva bara för att jag skulle få vara med filip längre. underbara!

jag har varit ganska deppig idag, trött och hängig. men längst inne är jag så fantastiskt glad att det fortfarande är filip och jag. man kan inte ta varandra för givet.


och filip. jag älskar dig. aldrig mer en månad ifrån dig, aldrig mer.
jag kommer på onsdag.
älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0