Telefonen redo för 5-dagars!

Tis 13 jul 2004 21:14
Övrigt, 21 läsare totalt


[11:02] Oh jägarns! Nu funkar daaairyn igen! Bra det, det är ju det ända vettiga med Lunarstorm. Utan dagboken vet jag ju inte vad som händer i Linas liv, till exempel!;P Idag var vi, (Jag, Lisa och Bobby) på Maxi och handlade mat och grojs till 5-dagars. Det var häärligt, nu vet man att det nalkas!:D Jag handlade pregnering också, eller vad tusan det heter. Jag skulle gå fram till en Maxist (en sån som jobbar där, alltså) och fråga om dom hade nått sånt.
”Ursäkta, har ni nån pregg..prigg..prgnering?” Haha, Stina stod bakom och smygfnissade. Men skrattar bäst som skrattar sist, hon körde vagnen rakt in i en reklamskylt som for i golvet med en smäll. Haha!
Skulle handla hårfärg till mamma också, eftersom jag lyckades färga hennes hår orange häromdagen. Köpte liiite för ljus hårfärg, så hon var inte riktigt nöjd när jag kom hem. Så då fick jag den, på villkor att jag åkte ner till Himnahallen och köpte ny till henne! Och det gjorde jag ju mer än gärna:) Fick ladda på telefonen också, och det gjorde jag på Maxi också, så nu har jag 206,75 kronor på mobiiilen! Hottish!

Igår, förresten, så funkade ju inte dagboken. Då, iallafall, var jag hemma hos Hanna tillsammans med Carro, Jenny, Olivia, Emma och Elin! Det var skojskoj! Speciellt när i skulle doppa huvet i en balja och plocka upp en godis på botten! Carro och jag skulle göra samtidigt, det var tävling liksom, så på tre så dök vi ner med huvet däri. Hela baljan vippade över! Så det rann ut vatten på hela Hannas vardagsrumsgolv, haha, det var en syn för gudarna:P Dyngsura blev vi också!

Nu är Olivia i Turkiet. På väg dit iallafall. Fan vad gödigt!

[21:10] Gokväller’s. Nu har jag färgat håret. Aldrig mer ska jag köpa sånt dära jävla hårfärgning. Baajs heller. Det är grå-grönt!:S Jag lovar, det går i en grön nyans! Och snart är det ju 5-dagars och allt. Näää:( Jag vill inte vara grå och grönhårig med ljusa slingor! Daah. Baajs. Blää. Huuutg. Jaja. Jag har ju överlevt förr. Nu ser iallafall mamma vettig ut i håret, och det är ju tur det. OM det bara kunde sluta regna. Förresten är Di Leva bra. LÄNGE LEVE DI LEVA! Javisstvettu. Han är nog en av världens ödmjukaste snubbar. Han verkar vara så, iallafall. Så tycker folk illa om han bara för att han är annorlunda. Nej tvi vale. Länge leve Di Leva. Tjennare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0