Schyssta Matsa, you know

Ons 2 jun 2004 17:19
Övrigt, 15 läsare totalt


[10:34] ”Ni behöver inte ha NO, ni kan gå till badet i stället, det är ju så fint väder” Matsa är min ängel. Haha, okej, nästan då. Men det var shysst sagt iallafall! Jag vandrade hem efter hans uttalande och ska snart upp och lägga mig och gassa i solen. Orka gå på mentorstiden sen, man får ju ändå inte nått betyg i det. 8-)

Sedan ska man på skojakt med Prat, ska bli riktigt trevligt, hoppas att vi finner några fina:)

[17:13] Nu har Malin och jag varit på skojakt. Det gick inte så bra, eller, jag fick ju reda på vart dom där finfina skorna finns att handla nån stans iallafall, dom som jag sågärna vill ha. Och det är ju bra! Kanske kan köpa dom imorn, för vi ska ju till STOCKHOLM!:D Det ska bli så inninorden skoj! Emil ska gå med oss på grönan, tjohejs! och så ska jag kanske möta Joel på stan, inte tråkigt det heller, inte alls!:)

Idag när jag kom hem, alldeles nyss alltså, var hela huset tomt, och är så fortfarande. Skumt, undrar vart dom är?:S Känns dumt när dom inte är hemma, inte ofta jag är ensam faktiskt. Men nu ska jag dra mig, tjohejs!

Men jag måste bara tillägga, att jag är så kär så kär så kär, sådär så att det riktigt spritter i kroppen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0