Karl's Mighty Fucks

Tors 1 jul 2004 10:23
Övrigt, 19 läsare totalt


Sho Bre. Jag börjar visst bli lite dålig på sånt här med dagbok, men jag ska bättra mig. Har lyckats bli klackledare för Karl’s Mighty Fucks tillsammans med Lina och Anna! Känns bra, känns jävligt bra;) Dumt bara att AS-klacken (Ambergovic’s Stockers) har vuxit större. MEN det innebär ju inte att vi har brist på kvalité! Så, om du vet med säkerhet att du kommer infinna dig på 5-dagarsområdet fredagen den 23/7 och gärna vill liva upp vardagen med lite fotboll, varför inte gå med i KMF-klacken? :D Laget består av: Karl - Coach, Niklas, Olle, Joel, Fredrik & Erik. Yeaah!:D

Idag ska jag till Borensberg tillsammans med Lisa och lattja! Dumt bara att vädret ser så tråkigt ut, vi som skulle bada och allt. Men strunt samma, det lär ju funka ändå, med Arvid har man alltid kul! Jag vet inte om Hjalmar skulle vara med också, Arv nämnde nått om det, men då blir det ju bara ännu trevligare! Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0