Godmorgon Världen

Tors 5 aug 2004 17:31
Övrigt, 28 läsare totalt


[12: 11] Idag var det tänkt att jag skulle in till staden, men vi får se hur det blir med den saken. Måste ju packa till GM också, eftersom jag far dit imorn. Vet ni? Mamma och jag ska kanske ut och resa! Till solen, haha, som vi saknat så hela sommaren! Det dumma är bara att vi antagligen kommer resa den 19:e, två dagar efter skolstarten. Detta innebär att Amanda kommer missa första helgen med klassen [läs: Nollningsfesterna!]. Grr! Det är då det skapas sammanhållning i klassen ju. Men jag klarar mig nog, hellre resa:) Men nu ska mamma och jag visst kolla någonting på skattemyndigheten. Tjolahopp!

[17:29] Kreta eller Mallorca? Ååh, det ska bli underbart kul! Mamma: ”Vi ska bada, sola, shoppa, busa och gå på grisfester!!” Haha, galenskapen är smittsam.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejsvejs :) allt bra med dig?

kram

2008-10-24 @ 22:07:49
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: louise

välj Kreta tycker jag, det är helt underbart där! :)

2008-10-24 @ 22:08:01
URL: http://lousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0