Lättare ragg?

Tors 16 sep 2004 19:54
Övrigt, 16 läsare totalt


Bibbedibabbediboom! Igår var jag på bra humör i skolan. Idag var jag helt SLUT! Hur trött som helst! Gäääsp. Och så har man de två segaste lektionerna av alla; Historia och Samhällskunskap. Eller, de är inte så sega kanske, men lååånga. Vi har matteprov nästa fredag, kom jag just på. Chéesus!

Snappade upp lite av en diskussion i korridoren. En pojke menade på, att tjejer har mycket lättare än killar att få ett ragg när dom går ut. Jag gick och funderade på det där uttalandet ett tag. Kom fram till att det inte borde stämma.. För varje gång en tjej får ett ragg, är det väl också en grabb som får ett? Så därför kan det väl inte vara lättare för oss tjejor? :S

Jag tycker synd om vår spanskalärarinna. Eller, egentligen gör jag inte det. Men jag BORDE nog göra det. Hon är bara FÖR mycket. Haha, det är så jag skrattar bara jag tänker på henne. Eller nej, det gör jag inte, men nästan. Det är ju synd om henne, egentligen. Mppfff...

Ohoj, vet ni? På min ’Snoddas serverar en skål’-skiva är ”En söt liten flicka” med! Fast den är med band och lite annorlunda text, - helfränt och kanonbra! Det enda jag saknar med låten är Winnerbäcks tal innan låten går igång på liveinspelningen: ”Åååhåå.. Det finns ett diskotek i Linköping som heter.. Cupolen” Annars är det full pott!

Jag har tränat idag, faktiskt. Gick riktigt bra, fast jag har lite ont i knät. Men det är nog bara en engångsförteelse. Åheej snart är torsdagen slut och då är det snart lördag!

Hey Witchdoctor! Give us the magic words!
Alright, it’s uh ih uh ah ah teng teng wallaballa bing bang.
Aaaaalright!

Lars Winnerbäck - En Söt Liten Flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0